I Azets har vi 300+ medarbejdere fordelt på vores kontorer i Herlev, Odense og Århus. Vores kernekompetencer er økonomi, løn, HR – og administration af ejendomme og boligforeninger.
Vi hjælper i dag et stort antal boligforeninger i hele Danmark, og vores kunder spænder fra den lille boligforening på en opgang eller to til de helt store foreninger.
Vores vigtigste opgave er at give bestyrelsen ro omkring deres arbejde, så de kan bruge tiden på de vigtige og udviklende projekter. At være en del af sin boligforenings bestyrelse er frivilligt arbejde, og der kan løbe mange tidsrøvere og administrative opgaver på agendaen, hvis ikke man har en partner til at tage fra.
Afhængigt af størrelse og aktivitetsniveau varierer behovet for vores assistance tilsvarende. Nogle foreninger har alene brug for hjælp til at planlægge og afholde den årlige generalforsamling, mens andre ønsker assistance til al den løbende administration, herunder økonomi og forbrugsregnskaber, rådgivning og besvarelse af henvendelser fra ejere eller andelshavere. Uanset behov, så er det vores opgave at være til rådighed med den rette assistance, når der er brug for det.
På Boligforeningernes Dag glæder vi os til at møde eksisterende boligforeninger, vi samarbejder med, og selvfølgelig også nye, som vi kan få mulighed for at præsentere os overfor.