Ofte stillede spørgsmål
Klik på en overskrift, så folder svaret sig ud. Finder du ikke svar på det, du søger, så skriv til info@bfdag.dk.
Messen afholdes
- I Forum København, Julius Thomsens Plads 1, 1925 Frederiksberg.
- Lørdag d. 4. marts 2023 og er åben fra kl. 9.00-17.00.
Det er gratis at deltage ved messen. Der er kun betaling for garderobe samt køb af mad og drikke.
Ja det er muligt at tilmelde sig i døren. Vi anbefaler dog at al tilmelding inden fremmøde for at flow ved indgang sker så nemt som muligt.
Ja, der er garderobe, som er placeret separat fra indgangen for at have så nemt flow ved indgangen som muligt.
Læs mere udførlig beskrivelse om vores forholdsregler her samt vores samtale med Forum København om retningslinjerne mv. for afvikling af messen.
ID nr. bruges af vores messecrew for at sikre hurtig registrering og print af adgangskort ved indgang. Ligeledes skal ID nr. registreres ved udgang for hele tiden at skønne, hvor mange der er i messeområdet.
Ved tilmelding opretter man en profil og password til brug ved login. Efterfølgende login sker via sort profil-ikon øverst i højre hjørne. Når man er logget ind, kan man gøre brug af disse features:
Emneord: Ved tilmelding kan man vælge blandt mange emneord for at tilkendegive, hvad der har den største interesse. Herved kan vi sortere i oplæg og udstillere og præsentere et mere relevant program for din dag på messen.
Afgivelse af permission: Med din accept kan en udstiller indtaste dit ID nr. og få adgang til dine kontaktdata for senere opfølgning. På din profilside kan du se alle afgivne permissions og evt. tilbagetrække disse.
Emneord bruges til at sortere blandt de mange oplæg og udstillere. Hvert oplæg er tildelt et eller flere emneord, ligesom hver udstiller er tildelt emneord baseret på de fagområder de dækker. De gør det nemmere, at finde lige det på messen man søger.
Ved oplæg og udstillere er der et favorit-ikon (stjerne), som man kan markere. Derved kan man på sin profilside se en oversigt over alle ens markerede favorit-oplæg og -udstillere til brug for planlægning af messebesøget.
På hjemmesiden www.bfdag.dk er der i øverste højre hjørne et sort profil-ikon, hvor man kan logge ind ved at bruge e-mail og password opgivet ved tilmelding. Herefter kan man på sin profilside finde alle møder med udstillere, man har forespurgt om samt status (accept eller afvist). Tillige vil man kunne finde alle afgivne permissions, man har afgivet ved at udlevere sit ID nr. Det anbefales, at man printer sin mødeoversigt ud inden fremmøde ved messen.
Ved login kan du forespørge om at nulstille dit password ved at indtaste den e-mail adresse, du brugte ved tilmelding. Herefter sendes en mail med yderligere instruktioner for nyt password.
Kan du ikke få adgang til din e-mailadresse, som du registrerede dig med, skal du kontakte os på info@bfdag.dk
En netværkssession er 30-45 min. faciliteret networking mellem boligforeninger. En session har et overordnet tema og en assisterende facilitator. Tilmelding sker ved at møde op kort tid før start ved Netværksloungen. Der er begrænsede antal pladser af hensyn til tryg afvikling af netværkseventet.
Min Boligforening ApS (CVR nr. 33577273) er eventarrangør og et mediehus, der i mange år har udgivet håndbog og magasiner til bestyrelser i andels- og ejerboligforeninger samt almene boligforeninger. Vi afholder ligeledes Gå-hjem møder, VidenSeminarer samt CaféAftener for bestyrelserne. Alle vores udgivelser og events er gratis for boligforeningerne.
Kontakt os på info@bfdag.dk.