FAQ - Boligforeningernes Dag

Ofte stillede spørgsmål

Klik på en overskrift, så folder svaret sig ud. Finder du ikke svar på det, du søger, så skriv til info@bfdag.dk.

Messen afholdes

  • I Forum København, Julius Thomsens Plads 1, 1925 Frederiksberg.
  • Lørdag d. 26. februar 2022 og er åben fra kl. 9.00-19.00.

Det er gratis at deltage ved messen. Der er kun betaling for garderobe samt køb af mad og drikke.

Vi anbefaler al tilmelding inden fremmøde for at flow ved indgang sker så nemt som muligt. Start din tilmelding her.

Ja, der er garderobe, som er placeret separat fra indgangen for at have så nemt flow ved indgangen som muligt. Garderobe kræver betaling.

Læs mere udførlig beskrivelse om vores forholdsregler her samt vores samtale med Forum København om retningslinjerne mv. for afvikling af messen.

ID nr. bruges af vores messecrew for at sikre hurtig registrering og print af adgangskort ved indgang. Ligeledes skal ID nr. registreres ved udgang for hele tiden at skønne, hvor mange der er i messeområdet.

Udstillere kan også bede om den besøgendes kontaktdata for en opfølgende kontakt efter messen. Udstiller kan hente disse data ved at indtaste den besøgendes ID nr. Dette sker kun ved den besøgendes tydelige accept af dette. Afgivelse af tilladelse til at se kontaktdata kan den besøgende se på sin profilside, hvor den også kan tilbagetrækkes.

Ved tilmelding opretter man en profil og password til brug ved login. Efterfølgende login sker via sort profil-ikon øverst i højre hjørne. Når man er logget ind, kan man gøre brug af disse features:

Emneord: Ved tilmelding kan man vælge blandt 75 emneord for at tilkendegive, hvad der har den største interesse. Herved kan vi sortere i oplæg og udstillere og præsentere et mere relevant program for din dag på messen.

Booke 1-til-1 møder: Når man er logget ind kan man booke møder med udstillere. Disse fremgår herefter på ens profilside.

Afgivelse af permission: Med din accept kan en udstiller indtaste dit ID nr. og få adgang til dine kontaktdata for senere opfølgning. På din profilside kan du se alle afgivne permissions og evt. tilbagetrække disse.

For at kunne planlægge sin tid på messen bedst muligt kan de besøgende booke et specifikt møde med en udstiller. Mødet afholdes på udstillers stand under messen. Når man som besøgende er logget ind kan man vælge udstiller og tidspunkt for mødet. Udstiller kan afvise eller acceptere mødeforespørgslen. Når mødet er accepteret fremgår det af deltagerens profilside.

Emneord bruges til at sortere blandt de mange oplæg og udstillere. Hvert oplæg er tildelt et eller flere emneord, ligesom hver udstiller er tildelt emneord baseret på de fagområder de dækker. De gør det nemmere, at finde lige det på messen man søger.

Ved oplæg og udstillere er der et favorit-ikon (stjerne), som man kan markere. Derved kan man på sin profilside se en oversigt over alle ens markerede favorit-oplæg og -udstillere til brug for planlægning af messebesøget.

“Talks – mød eksperterne” er programsatte oplæg som udstillere holder på deres stand. Udstillerne er ofte erfarne i samarbejde med boligforeninger og med høj faglig viden, kan de formidle vigtige emner videre til boligforeningerne.

Det kræver ikke tilmelding at deltage ved en Talk, men det er først til mølle, da der er begrænsede pladser ved disse oplæg.

På hjemmesiden www.bfdag.dk er der i øverste højre hjørne et sort profil-ikon, hvor man kan logge ind ved at bruge e-mail og password opgivet ved tilmelding. Herefter kan man på sin profilside finde alle møder med udstillere, man har forespurgt om samt status (accept eller afvist). Tillige vil man kunne finde alle afgivne permissions, man har afgivet ved at udlevere sit ID nr.  Det anbefales, at man printer sin mødeoversigt ud inden fremmøde ved messen.

Ved login kan du forespørge om at nulstille dit password ved at indtaste den e-mail adresse, du brugte ved tilmelding. Herefter sendes en mail med yderligere instruktioner for nyt password.

Kan du ikke få adgang til din  e-mailadresse, som du registrerede dig med, skal du kontakte os på info@bfdag.dk

Der kræves ingen forudgående tilmelding til workshops. Man kan tilmelde sig ved at møde op kort før oplæg og workshop starter. Der er begrænsede pladser, så det er først-til-mølle for at sikre en tryg gennemførsel af oplæg og workshop.

En netværkssession er 30-45 min. faciliteret networking mellem boligforeninger. En session har et overordnet tema og en assisterende facilitator. Tilmelding sker ved at møde op kort tid før start ved Netværksloungen. Der er begrænsede antal pladser af hensyn til tryg afvikling af netværkseventet.

Min Boligforening ApS (CVR nr. 33577273) er eventarrangør og et mediehus, der i mange år har udgivet håndbog og magasiner til bestyrelser i andels- og ejerboligforeninger samt almene boligforeninger. Vi afholder ligeledes Gå-hjem møder, VidenSeminarer samt CaféAftener for bestyrelserne. Alle vores udgivelser og events er gratis for boligforeningerne.

Arrangeres af

Min Boligforening ApS

info@bfdag.dk
Messens åbningstid: 09.00-19.00

Persondata- og cookiepolitik

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Holler Box